"פרשנדתא" עוצב בהשראת הכתב הרהוט הקליגרפי, כתב רש"י, שעל־פי המסורת שימש לכתיבת פרשנויות הניצבות בכתבי הקודש לצד הטקסט המקראי. פרשנויות מקראיות מתעדכנות ומתרעננות בחלוף השנים, וכך גם הכתב הקליגרפי קיבל פרשנות חדשה: "פרשנדתא" מתבסס על צורותיהן המיוחדות של האותיות בכתב רש"י, אך משתמש בכלי מודרני – קו אחיד וממוחשב. המטרה בעיצוב הפונט הייתה ליצור חיבור גרפי־טיפוגרפי, שתפקידו לחדש את הקשר שבין עיצוב עדכני וחילוני לבין פנייה דתית־מסורתית. עוצב ב־2008 בשנקר, בהנחיית אסף קרבס.
גודל אות 26pt | גובה שורה 32pt
קביעת השמות לפרשות השבוע הייתה שונה במקורות שונים. כך לדוגמה, הפרשה הידועה היום בשם "פרשת בלק" נקראת בתלמוד הבבלי "פרשת בלעם" ובתלמוד הירושלמי "פרשת בלק ובלעם". השמות המקובלים כיום לפרשות השבוע נקבעים לפי מילה או מילים מרכזיות בנושא הפרשה הנמצאות בתחילת הפרשה, לרוב בפסוק הראשון של הפרשה. גם בחלוקה עצמה לפרשות היו הבדלים קטנים. לפי מנהג יהודי תימן הבלדי נוהגים לחבר את חקת ובלק במקום את מטות ומסעי.
גודל אות 54pt | גובה שורה 56pt
קביעת השמות לפרשות השבוע היתה שונה במקורות שונים. גם בחלוקה עצמה לפרשות היו הבדלים קטנים. לפי מנהג יהודי תימן.